W dniu otwarcia oraz w pierwszy weekend po otwarciu Galerię Grodovą w Grodzisku Mazowieckim odwiedziło blisko 42 tys. osób.
W dniu otwarcia oraz w pierwszy weekend po otwarciu Galerię Grodovą w Grodzisku Mazowieckim odwiedziło blisko 42 tys. osób. Na powierzchni 5,1 tys. mkw. powierzchni najmu mieszczą się 22 sklepy i punkty usługowe. Galeria, której inwestorem jest NAPOLLO, została uroczyście otwarta 1 grudnia.
Galeria Grodova zlokalizowana jest w samym centrum Grodziska Mazowieckiego, przy ul. H. Sienkiewicza 46/50. Na dwóch poziomach centrum znalazły się takie marki jak: Stokrotka, Cosmedica, Rossmann, EMPIK, RTV EURO AGD, SMYK, Martes Sport, 50 Style, TXM, Diverse, Medicine Everyday Therapy, Quiosque, Ziaja dla Ciebie, Kangur. Usługi w Galerii reprezentują m.in. salon fryzjersko – kosmetyczny Lok&Roll, Optyk Tondryk, kantor, biuro podróży Itaka, Teletorium, salonik Kolportera i salon Play .
„- Galeria Grodova odniosła sukces zarówno w sferze najmu – już na kilka miesięcy przed otwarciem była w całości wynajęta – jak również komercyjny. W dniu otwarcia, statystycznie, galerię odwiedziła blisko połowa mieszkańców miasta, a niektórzy Najemcy organizowali dodatkowe dostawy towaru”. – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w NAPOLLO. „ -Galeria Grodova to bardzo dobre miejsce zarówno na zakupy codzienne jak i incydentalne. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni najmu zgromadziliśmy bardzo szeroką ofertę dobraną pod kątem zróżnicowanych potrzeb Klientów, od zakupów spożywczych, poprzez modę, sport, hobby, produkty z kategorii zdrowie i uroda, jak i specjalistyczne.” – dodaje Dorota Beltrani.

