Od 6 do 18 grudnia w Galerii Grodova unosić się będzie zapach świątecznych pierników. Między 12.00 a 18.00 zapraszamy do Krainy Piernika, w której dzieci będą mogły przygotować oraz udekorować wspólnie z animatorami, przepyszne pierniczki. Każdy uczestnik będzie mógł zabrać ze sobą swoje wypieki, a następnie poczęstować najbliższych.
REGULAMIN EVENTU „PIERNIKOWA KRAINA”
§ 1 Organizator i czas trwania eventu
1. Organizatorem eventu jest Back to Front Maciej Biegański wpisany do ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Łodzi w referacie Handlu i Usług Urzędu Miasta Łodzi – Delegatura Śródmieście Łódź ul. Piotrkowska 153 pod numerem 45540, z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 257a/22, Łódź 90-456, NIP: 728-190-36-53, Regon: 100738725, zwany dalej „Organizator”.
2. Event odbywa się w dniach 06 – 18 grudnia 2017 r. w godzinach 12.00 – 18.00 na terenie Centrum Handlowego Galeria Grodova w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. H. Sienkiewicza 46/50 i jest prowadzony przez Animatorów.
3. Event odbywać się zgodnie z niniejszym Regulaminem.
§ 2. Warunki uczestnictwa w evencie
1. Uczestnikami eventu mogą być dzieci w wieku od 3 do 15 lat zwane dalej „Uczestnikami eventu”.
2. W evencie udział mogą brać dzieci, których prawni opiekunowie okazali Animatorowi przy wejściu na teren eventu (Warsztatów) paragon na kwotę min. 5 zł. Paragon musi pochodzić ze sklepu lub punktu handlowego znajdującego się w Galerii Grodova i posiadać datę transakcji z danego dnia przypadającego na dzień uczestnictwa dziecka w Warsztatach.
§ 3. Zasady eventu
1. Event będzie odbywać się między 06.12.2017 r., a 18.12.2017 r. włącznie, w godzinach 12:00 – 18:00.
2. Uczestnicy otrzymują ciasto do formowania. Za pomocą odpowiednich szablonów formują pierniki. Uformowane pierniki zostają następnie udekorowane przez dzieci i wypieczone przez Animatorów.
§ 4. Uczestnicy
1. Uczestnicy eventu znajdują się pod opieką ich prawnych opiekunów.
2. Na terenie bezpośredniego odbywania się eventu (Warsztatów) przebywają tylko Uczestnicy. Opiekunowie przebywają w wyznaczonej przez Animatorów strefie bezpośrednio przyległej do terenu eventu (Warsztatów).
3. Liczba uczestników eventu nie może przekraczać 20 osób w tym samym czasie. W przypadku większej liczby zgłoszeń decyduje kolejność zgłoszeń, a pozostałym osobom Organizator ma prawo odmówić wzięcia udziału w evencie.
4. W przypadku, gdy zgłoszeń jest więcej niż miejsc w grupie warsztatowej, Uczestnik może brać udział w evencie przez czas nieprzekraczających 3 godzin zegarowych.
5. Ze względów bezpieczeństwa na terenie eventu zabrania się:
• wprowadzania bądź wnoszenia jakichkolwiek zwierząt,
• wnoszenia i spożywania napojów i posiłków,
• niszczenia i dewastowania dekoracji oraz wyposażenia,
• wynoszenia elementów wyposażenia,
• biegania, popychania, agresywnego zachowania i innych zachowań zakłócających przebieg eventu.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w evencie Uczestnika, który nie przestrzega zasad niniejszego Regulaminu.
7. Za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego zachowania Uczestnika eventu odpowiedzialność ponosi jego prawny opiekun / ponoszą jego prawni opiekunowie.
8. Uczestnicy Warsztatów zobowiązani się do wykonywania prac warsztatowych zgodnie ze wskazaniami Animatorów oraz wykorzystywania materiałów używanych w evencie zgodnie z ich przeznaczeniem i wskazaniami Animatorów.
9. Uczestnik i/lub Opiekun jest zobowiązany do niezwłocznego odstąpienia od udziału w warsztatach Uczestnika, w przypadku powzięcia informacji, że którakolwiek z substancji lub materiałów wykorzystywanych w warsztatach może wywoływać u Uczestnika działania niepożądane (np. reakcję alergiczną).
10. W przypadku wystąpienia reakcji alergicznej lub kontaktu z substancją materiałem mogącym ją wywoływać należy przerwać udział w warsztatach oraz natychmiast skontaktować się z lekarzem.
11. Uczestnictwo w warsztatach odbywa się na własną odpowiedzialność.
12. Warsztaty „PIERENIKOWA KRAINA” są imprezą publiczną i może z niej zostać wykonana fotorelacja zawierająca wizerunek Uczestników lub ich opiekunów (dalej jako „Zdjęcia”). Uczestnicy i opiekunowie Uczestników wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie ich wizerunku na Zdjęciach oraz na wykorzystanie Zdjęć na warunkach i według uznania Organizatora – w tym na udostępnienie ich osobie trzeciej.
§ 5. Reklamacje
1. Organizator będzie organem przeprowadzającym postępowanie reklamacyjne.
§ 6. Postanowienia końcowe
1. Regulamin niniejszego eventu jest do wglądu na terenie eventu „PIERNIKOWA KRAINA” w dniach 06 – 18 grudnia 2017 r. oraz dostępny jest na stronie www.galeriagrodova.pl
2. W wypadku braku wystarczającej liczby zgodnych z Regulaminem zgłoszeń, trudności organizacyjnych lub innych ważnych dla Organizatora przyczyn, Organizator może wprowadzić stosowne zmiany w przebiegu eventu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian postanowień Regulaminu z ważnych powodów, także z powodu zawieszenia, przerwania, odwołania lub przedłużenia eventu. Wszelkie zmiany obowiązują z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej www.galeriagrodova.pl
4. Prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie; wszelkie informacje o evencie dostępne w materiałach reklamowych mają charakter jedynie informacyjny.
5. Poprzez zgłoszenie do eventu Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie jego postanowienia oraz wyraża zgodę na wszystkie zasady eventu zawarte w niniejszym Regulaminie.
§ 7. Kontakt
Wszelkie zapytania kierować należy na adres mailowy: info@galeriagrodova.pl lub pod nr tel: 22 743 00 23.